הרחקת זבובים בהדברה מהירה

תוכן עניינים

גם אתם צריכים הרחקת זבובים ורצוי מהר?

הרחקת זבובים הפכה להכרחית כיום משום שהזבובים מצויים כמעט בכל מקום – בבית, בחצר, במשרד, במסעדות, בתי קפה וכדומה . העונה בה הם מופיעים הכי הרבה היא עונת הקיץ. הם מציקים ומפריעים ולעיתים הם מהווים מטרד של ממש בכך שהם מלכלכים את ריהוט בנקודות צואה שחורות. הזבובים עשויים להופיע בעיקר בזמן אוכל, להסתובב מעל ראשכם , להיצמד אליכם ואף ליפול למזון או למשקאות שלכם. אין ספק שנוכחותם עשוייה לגרום לחוסר נעימות ואף יוצרת תחושה שהמקום אינו נקי או מוזנח, מה שמביא את הצורך בהדברת זבובים.

האם הרחקת הזבובים יכולה להגן עלינו?

לאור ממצאי ארגון הבריאות העולמי , זבוב הבית עשוי להדביק את בני האדם במחלות כגון כולרה או טרכומה. כל זאת משום שהזבוב בא במגע עם זבל, צואה, וחומרים מזוהמים אחרים. לאחר מכן הזבוב בא במגע עם אנשים והוא עשוי להדביק אותם בזיהומים שונים.

ישנם שימוש בתכשירי הדברה ביתיים. אם ברצונכם להשתמש בדרכי הרחקה ללא כימיקלים תוכלו לנסות את השילוב הבא

שילוב של תבלין ציפורן על לימונים חתוכים עשוי להיות שילוב טוב בהרחקת המעופפים הללו. הניחו זאת  במקום בו הם מצויים והדבר אמור להיות יעיל בהרחקתם.

ברשותכם דרך נוספת יצירתית להרחקת זבובים

-תוכלו להכין ספרי ביתי המורכב מ: 2 כפות נוזל כלים, מספר טיפות של שמן אתרי מנטה ומספר טיפות של שמן אתרי למון גראס בתוספת כוס מים . לאחר מכן שפכו זאת לבקבוק עם מכסה התזה ורססו. דרך זאת של הרחקת זבובים תביא לכם שקט לפחות לשבועיים.

דרך קצת יותר יקרה אבל יעילה לא פחות היא מלכודות

מלכודות תוכלו גם להשתמש במלכודת דביקה קנויה או להכין מלכודת העשוייה מתערובת חומץ תפוחים ונוזל כלים הנתונים בכלי זכוכית. אל תוך הכלי הוסיפו פרי כלשהו, כסו בניילון נצמד, וכן חוררו את הניילון והרי לכם מלכודת ביתית אקולוגית .

סיכוי סביר שהשיטות הנ"ל לא יועילו לכם בגלל שפעמים רבו נדרש לטפל במצב באופן מקצועי, ולכן עליכם להזמין חברת הדברה. מדביר מוסמך יבצע עבורכם הדברה ייחודית לזבובים ולסביבה שלכם. תוכלו לבחור הדברה כימית או ביולוגית בהתייעצות עם גורם מקצועי מהחברה שיודע להתאים את ההדברה למפגע ולסביבה ובהתחייבות לשמירה על התקנים המתאימים .

להזמנת מדביר מקצועי נגד זבובים היכנסו לכאן.

להרחבת הידע בנושא הזבובים תוכלו ללחוץ כאן.

אשמח להמלית על חברי הטוב ניר מקסם הדברות הפועל בפריסה ארצית 

הרחקת זבובים

מאמרים אחרונים מאיר המדביר

החל מ

100
  • שירות מקצועי
  • שירות מלא
  • יסודיות ומקצועיות
מומלץ

למה אנחנו ?

ניסיון 100% מקצועי!

שירות יסודי ללא פשרות.

זמני עבודה מהירים ונוחות.

לבית ללא מזיקים מלא פרטים