מה עושים נגד ברחשים

בואו לדעת מה עושים נגד ברחשים

תוכן עניינים

מה עושים נגד ברחשים

לפני שנסביר מה עושים נגד ברחשים, נתחיל בקצת מידע כללי עליהם
אז מה עושים נגד ברחשים ומהם – שמם של הברחשים לרוב ניתן לכל יצור מעופף וקטן. בארצנו יש שני סוגים נפוצים של ברחשים והם ברחש טורדן וברחש סיני.
הברחשים מעדיפים אזורים רטובים ולחים, שם הם מתרבים
חלקם יכולים לעקוץ, לגרום לגירודים,וחלק מציקים בלבד.מכאן אין מכאן כי מדובר ביצורים מציקים ובעייתיים לכולנו.
היצורים הללו מזכירים יתושים אך הם קטנים יותר והם יכולים לחדור הביתה אפילו דרך הרשתות. נקבות הברחשים הן העוקצות והעקיצות יכולות לגרום לגירוי בעור ואף להביא מחלות וזיהומים שונים. העונה בה הם מתרבים היא האביב .

האם אפשר להתמודד מולם באופן עצמאי ?

אם לא נטפל בהם באמצעות אמצעי הרחקה, כנראה שהם יישארו במקום ויתרבו. אפשר להתמודד עם ברחשים באופן עצמאי על ידי יבוש אזורים רטובים, מדבקות מיוחדות שנועדו לסילוק חרקים וחומרי ריסוס המתאימים והמאושרים  על ידי משרד הבריאות. כאשר הם עולים מהביוב אל הכיור, יש לשפוך לתוך הכיור בבת אחת לפחות שני ליטרים של מים רותחים. לאחר מכן יש לשפוך כמות גדולה של אקונומיקה לשימוש ביתי אל פתח הניקוז. יש הממליצים להשתמש בבקבוק של סודה קאוסטית אשר תעשה פעולה דומה לפעולת האקונומיקה.

מה עושים נגד ברחשים אם לא הצלחנו לעשות זאת בעצמנו ?

במקרה כזה יהיה צורך בשימוש בחומרי הדברה יותר חזקים הקיימים אצל מדביר מקצועי בהדברת פתחי הביוב באמצעות חומרי ריסוס עוצמתיים. כיוון שהברחשים הם יצורים מאד קטנים, ישנו קושי להדביר אותם, אבל היתרון הוא שהם מצויים בנחילים וכך קל יותר לפגוע בהם מקום שהם מעבירים בקלות יחסית את הרעל מאחד לשני ובגלל זה צריך להשתמש בריסוס. בדרך כלל אין צורך בהדברה נרחבת אלא נקודתית. כאשר הברחשים מצויים ברחבי הבית, יש לרסס קירות, פינות וחלונות.

ולמה חשוב לשים לב לפני תהליך ההדברה ?

חלק מחומרי ההדברה מסוכנים לבעלי חיים ודגים, ולכן שימו לב להרחיקם בזמן ההדברה. כמובן שיש צורך לזמן מדביר אמין , מקצועי ובעל המלצות ורישיון לעסוק בתחום ההדברה עם חומרים המאושרים על ידי המשרד לאיכות הסביבה.

להזמנת הדברה אפקטיבית נגד הברחשים היכנסו לכאן.

אם המידע לא הספיק לכם, תוכלו להרחיב זאת כאן.

מאמרים אחרונים

החל מ

₪ 100

להזמנות לחץ!
מומלץ

למה אנחנו ?

ניסיון 100% מקצועי!

שירות יסודי ללא פשרות.

זמני עבודה מהירים ונוחות.

לבית ללא
מלא פרטים