איך לשמור על הבית שלכם נקי ממכרסמים? קסם הדברות מסבירים

תוכן עניינים

מכרסמים הם אורחים לא רצויים בכל בית, מהסיבה הפשוטה, הם יכולים לגרום נזק, להפיץ מחלות וליצור כאוס באופן כללי. יחד עם זאת, אפשר בהחלט לשמור על משק הבית נקי ממכרסמים ואם אתם תוהים, הכיצד? המומחים של קסם הדברות ישמחו לספק לכם כמה טיפים מועילים!

אז מה כדאי לכם לעשות?

איטום נכון – קו ההגנה הראשון מפני מכרסמים הוא איטום. בדקו את הנכס שלכם, אתרו חורים, סדקים ופתחים בקירות, ברצפות, בצנרת או ביסודות ואטמו אותם מיד עם חומרי איטום מתאימים. זכרו! עכברים יכולים להיכנס לבית דרך פתחים ממש קטנים, לכן עליכם להיות יסודיים.

אל תשאירו שאריות מזון – הסיבה שעכברים וחולדות מגיעים לבית שלכם היא שהם מחפשים מזון. לכן גם הפירורים הקטנים ביותר יכולים להפוך לסעודה מזינה עבורם. שמרו על המטבח שלכם נקי ומסודר, אחסנו מזון בקופסאות סגורות ואטומות ונקו את הרצפה באופן קבוע.

צמצמו את העומס – כשיש בלגן בבית ועומס של דברים בבית, למכרסמים יהיו המון של מקומות מסתור וחומרי קינון. לכן צמצמו את העומס למינימום על ידי ארגון מחודש של מקומות האחסון, ניקיון קבוע של ארונות, שמירה על תחזוקה בעליות גג ומרתפים ועוד.

בצעו משימות תחזוקה שגרתיות – תקנו צנרת דולפת, אטמו סדקים בקירות, גזמו את הצמחייה שלכם בחוץ ובצעו פעולות שלא ישאירו מקומות מסתור למכרסמים. ככל שתשמרו על תחזוקה מודעת ומונעת, כך הבית שלכם יהיה יותר אטרקטיבי לכם ופחות למכרסמים.

טפחו את הגינה שלכם – גם הגינה שלכם יכולה למשוך אליה מכרסמים במיוחד אם היא מספקת מזון ומחסה. גזמו את הצמחים, פנו פסולת ובלגן, אחסנו עצי הסקה וקומפוסט רחוק מהבית, כי גם הם מושכים מכרסמים ושקלו לשתול צמחים שניחוחם מרחיק מכרסמים.

אל תסתמכו על שיטות "עשה זאת בעצמך" – במקרים מסוימים יכול מאוד להיות שיעלה הצורך בשירותי הדברה מקצועיים. הזמינו חברת הדברת חולדות שמעניקה שירות בפריסה ארצית כדי שתגיע לנכס שלכם ותבצע בדיקות. למדבירים יש את הידע, הניסיון והציוד להתמודד ביעילות עם אתגרי מכרסמים.

שמרו על ערנות – בעיות מכרסמים יכולות להסלים ממש מהר, לכן חשוב להיות ערניים ולשים לב לסימנים אשר מעידים על נוכחותם של מכרסמים כמו למשל סימני כרסום, הפרשות וצואה, רעשי התרוצצות בקירות, במזגן או בתקרה. ככל שתזהו מוקדם יותר שיש בעיה, כך יהיה קל יותר למגר אותה.

התמידו! – כדי לשמור על ביתכם נקי ממכרסמים אל לכם לשקוט על השמרים. שמרו על ערנות, השקיעו מאמצים והישארו מחויבים לתהליך. כך תזכו לרמה גבוהה של שקט נפשי ולידיעה שהבית שלכם מוגן מפני פולשים לא רצויים.

בואו נסכם,

מכרסמים אולי נראים כמו אויבים מלחיצים, אך אל תשכחו שזהו הבית שלכם, והם ישמרו מרחק כל עוד תעמדו על המשמר. לכן עשו את כל מה שדרוש, והעזרו בשירותי הדברת חולדות בפריסה ארצית בעת הצורך שזמינים עבורכם סביב השעון, כדי להרחיק את המכרסמים מהבית בכמה צעדים פשוטים!

מאמרים אחרונים מאיר המדביר

החל מ

100
  • שירות מקצועי
  • שירות מלא
  • יסודיות ומקצועיות
מומלץ

למה אנחנו ?

ניסיון 100% מקצועי!

שירות יסודי ללא פשרות.

זמני עבודה מהירים ונוחות.

לבית ללא מזיקים מלא פרטים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *